Mediamanagement

Onder invloed van vooral digitale ontwikkelingen verandert het medialandschap voortdurend. NDC mediagroep neemt in dat proces een leidende rol in door als zakelijk mediapartner adverteerders tegemoet te treden met innovatieve concepten en commerciële initiatieven.

Zoals NDC Mediamanagement.

Om nieuwe en bestaande advertentiemogelijkheden en mediakanalen op een heldere en transparante manier toegankelijk te maken, biedt NDC mediagroep met Mediamanagement een one-stop-shop oplossing voor de ontwikkeling en uitvoering van advertenties in printmedia en digitale media.

Mediamanagement biedt de adverteerder een totaalpakket aan diensten en producten om kosteloos zelf advertenties samen te stellen en aan te leveren. Maar ook om snel en kostenefficiënt nieuwe concepten voor reclamecampagnes van A tot Z uit te voeren.

Met gratis Web-to-Print service kan de adverteerder snel en simpel zelf advertenties maken voor zowel de papieren media als digitale media en deze direct voor plaatsing aanbieden.

En adverteerders die zich met crossmedia reclamecampagnes regionaal profileren, kunnen met Mediamanagement het complete proces van de opmaak van het advertentieconcept tot en met plaatsing doorlopen. Waarbij NDC mediagroep ook de afstemming, coördinatie en controle van begin tot eind verzorgt.

Mediamanagement biedt de adverteerder alle services, expertise, kennis en producten om 365 dagen per jaar actueel te kunnen adverteren. Met advertenties in onze offline en online media, met participaties op de verschillende (digitale) platforms en zelfs met eigen magazines.

Kortom, NDC mediagroep biedt met Mediamanagement 24/7 alle faciliteiten voor:

– De realisatie van offline en online advertentieconcepten
– De productie van alle soorten offline en online middelen
– Participatie op NDC mediagroep platforms

Contact:
Pieter Pluim / Frans de Hoog
T: 088 800 4800
E: verkoop@ndcmediagroep.nl