Suksawat

Suksawat is de online community van en voor jongeren in Leeuwarden. Met elkaar delen we mooie verhalen, de laatste nieuwtjes, scherpe opinies en de vetste updates over festivals en uitgaan. Door de toon, de onderwerpen die worden aangesneden en via social media bereikt en beweegt Suksawat de jongere doelgroep. Suksawat is inmiddels een begrip in de stad Leeuwarden geworden. Meer en meer weten de studenten ons te vinden en ook willen zij graag gezien worden op Suksawat. Suksawat is naast online ook steeds vaker offline zichtbaar, dit door eigen evenementen maar ook door samenwerkingen met onze partners waaronder bijvoorbeeld kennisinstellingen en festivals

Onze Kracht

Suksawat is de community voor jongeren in Leeuwarden onder de hoede van NDC mediagroep. Met onze toon, de onderwerpen die we aansnijden en via social media bereiken we een jongere doelgroep, die wegrent van de traditionele media. Op Facebook hebben we ruim 23.000 volgers uit voornamelijk Leeuwarden, dit aantal groeit nog steeds dagelijks. Het gros, zo’n 55% van de bezoekers van de website is tussen 15 en 35 jaar oud.

Onze lezers

Suksawat richt zicht op de studenten van Leeuwarden in de leeftijd 18-24 jaar. Naast de productie van content is Suksawat ook bezig met het omvormen van de blog naar een community waar de gebruikers zich dusdanig bij betrokken voelen dat zij zelf ook bijdragen, onder andere door content aan te leveren. Dit is terug te zien in de groei in het aantal terugkerende bezoekers, inmiddels ligt dit percentage stabiel rond de 65% binnen de doelgroep. Over het totale aantal bezoekers ligt het terugkeerpercentage rond de 55%.

Cijfers en feiten

Suksawat bereikt maandelijks gemiddeld 55.000 lezers via de eigen site, via onze facebookpagina ligt het gemiddeld maandelijks bereik op 400.00 lezers.

Advertentiemogelijkheden

Er zijn verschillende mogelijkheden om jouw naamsbekendheid te vergroten via Suksawat. We denken niet in oude patronen, banners of advertentieruimte in ruil voor een zak knaken. Maar we willen een relatie opbouwen en elkaar versterken. Geen uurtje factuurtje, maar maatwerk voor de lange termijn. Dat werk.

Daarom zijn we selectief en zuinig op de partijen met wie we samenwerken. Het moet passen bij Suksawat, bij wat wij voor ogen hebben.

Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Liselot Jaspers Focks
Brandmanager van Sikkom en Suksawat
06-12742962
liselot.jaspers@ndcmediagroep.nl