ASBR – Arbeidsmarktcommunicatie

ASBR is leidend en innovatief in persoonlijke ontwikkeling en carrièreplanning. Met realisatie van integrale en duurzame verbinding tussen strategie, organisatie en medewerker. Binnen de businessunits ASBR Compaz en ASBR YouManagement zijn 20 bevlogen specialisten werkzaam.




De krapte op de arbeidsmarkt is momenteel voelbaar in vrijwel elke sector. ASBR had ook moeite de juiste mensen binnen te halen voor hun vacatures en wist ze niet goed te vinden. NDC mediagroep heeft met de crossmediale aanpak een groot bereik gecreëerd. Hierdoor heeft ASBR de juiste mensen gevonden en openstaande vacatures in kunnen vullen.

Aanpak

We hebben ASBR geholpen zijn koers te bepalen in het veel omvattende medialandschap. Hoe vind en bereik je jouw doelgroep en hoe kun je ze raken en in beweging krijgen? Onderstaand zie je de crossmediale kanalen en -middelen die zijn ingezet voor de campagne employment recruitment ASBR.

Ingezette middelen

Organiseren van open dagen
De promotie van de open dagen wordt via social media verspreid en aangevuld met printadvertenties.

 

 

 

 

 

 

 

Content verspreiden via ambassadeurs
Door content via ambassadeurs te verspreiden, vergroot je je bereik aanzienlijk. Bovendien creëert het vertrouwen. De content is verspreid via advertorials, (online) advertising en video op de eigen site, externe media en uiteraard via de social kanalen.

Online advertising
Online advertenties geplaatst op websites van dag- en weekbladen.

Verhaal van ambassadeur

 

Resultaat

Door de crossmediale aanpak hebben we een groot bereik gecreëerd. Met ons uiteenlopend productportfolio hebben we inwoners en bedrijven weten te verbinden, inspireren en te vermaken. Met deze crossmediale aanpak heeft ASBR de juiste mensen gevonden en openstaande vacatures ingevuld.