Display advertising

Bereik nieuwe klanten, breng je product of dienst onder de aandacht, vergroot je naamsbekendheid en laat je bedrijf groeien door middel van display advertising.

NDC mediagroep heeft een indrukwekkend bereik in onze regio. Door de combinatie van ons netwerk met dat van Mediahuis is dit bereik nog vele malen groter. Naast onze eigen sterke merken, waaronder Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant en ruim 30 lokale nieuwssites, is het bij NDC mediagroep ook mogelijk om te adverteren op alle titels van Mediahuis, zoals Telegraaf, Metro of Dumpert.

Verhogen van lokale of regionale naamsbekendheid

 

Verhoog je lokale en regionale naamsbekendheid en zet je bedrijf op de kaart.

18 miljoen bezochte pagina’s

 

Maandelijks worden er in Noord-Nederland ruim 18 miljoen pagina’s bezocht op al onze websites.

Bereik jouw klanten

 

Met ons brede netwerk van uiteenlopende titels bereiken we ook jouw klanten!

Advertentiemogelijkheden 

Display advertising is een vorm van online adverteren waarbij je banners inzet op relevante websites om jouw doelgroep te bereiken. Display advertising is uitermate geschikt voor campagnes met een bereik- of branding doelstelling. NDC mediagroep biedt de volgende mogelijkheden:

  • Direct buying en Programmatic buying (open market/PMP) 
  • RON (gehele netwerk), ROS (specifieke websites) 
  • Verschillende advertentieformaten
  • Adverteren binnen verschillende categorieën/secties (home, artikel, sectie, advertentiepositie) 
  • Rich media (mooiere en complexere banners) 
  • (Re)targeting 

Targeting

Maandelijks trekken de online platformen van NDC mediagroep en Mediahuis samen miljoenen unieke bezoekers in onze regio en daarbuiten. Doordat we goed weten wie onze bezoekers zijn, kunnen we ze op het juiste moment de content en producten aanbieden die aansluiten bij hun wensen. Tegelijkertijd is deze kennis zeer waardevol voor adverteerders om zo gericht mogelijk te kunnen adverteren. We bieden onze adverteerders verschillende targeting-opties aan:

 

  • Regio
  • Demografie (leeftijd, geslacht)
  • Interesse
  • Content (onderwerp van het artikel)
  • Device

Bepaal zelf in welke regio en onder welke doelgroep je jouw advertentie wilt laten zien. Op basis van demografische gegevens, interesses of aard van het artikel. Deze opties kunnen gecombineerd worden.
Ook interessant: retargeting. Met deze methode komt de doelgroep die eerder interesse heeft getoond, opnieuw in aanraking met jouw advertentie. Op deze manier creëer je een relevanter bereik.

Gecombineerd netwerk NDC mediagroep & Mediahuis

Adverteren via display bannering?

Neem dan contact op met onze online specialisten.
088-800 4823