Display advertising

Bereik nieuwe klanten, breng je product of dienst onder de aandacht, vergroot je naamsbekendheid en laat je bedrijf groeien door middel van display advertising.

Verhogen van lokale of regionale naamsbekendheid

 

Bereik wekelijks ruim drie miljoen contactmomenten in Noord-Nederland

Het aantrekken van meer bezoek naar je website

 

Displayadvertenties zorgen voor meer bezoek naar je website en daarmee voor meer omzet

Het onder de aandacht brengen van een verkoopactie in de regio

 

Verhoog de aandacht en de omzet uit verkoopacties en promoties

Targeting

Maandelijks trekken onze online platformen miljoenen unieke bezoekers. Doordat we goed weten wie onze bezoekers zijn, kunnen we ze op het juiste moment de content en producten aanbieden die aansluit bij hun wensen. Tegelijkertijd is deze kennis essentieel voor adverteerders om zo gericht mogelijk te kunnen adverteren. We bieden onze adverteerders verschillende targeting opties aan:

 

  • Regio
  • Demografie (leeftijd, geslacht)
  • Audiences: intent (interesse) of content (onderwerp/thema van het artikel)
  • Device
  • Viewability range

Bepaal zelf in welke regio en onder welke doelgroep je de banner wilt laten zien. Op basis van demografische gegevens, interesses of aard van het artikel. Deze opties kunnen gecombineerd worden.
Ook interessant: retargeting. Met deze methode komt de doelgroep die eerder interesse heeft getoond, opnieuw in aanraking met jouw advertentie. Op deze manier creëer je een relevanter bereik.

Advertentiemogelijkheden

Display advertising is een vorm van online adverteren waarbij je banners inzet op relevante websites om jouw doelgroep te bereiken. Display advertising is uitermate geschikt voor campagnes met een bereik- of branding doelstelling. NDC mediagroep biedt de volgende mogelijkheden:

 

  • Direct buying, Programmatic buying (open market/PMP)
  • RON (gehele netwerk), ROS (specieke website(s)
  • Verschillende advertentieformaten
  • Adverteren binnen verschillende categorieën/secties (home, artikel, sectie, advertentiepositie)
  • Rich media (mooiere en complexere banners)
  • (Re)targeting
Hoe werkt het?
1. Laten creëren / aanleveren bannermateriaal

Er zijn twee opties: je levert zelf display banners aan, of wij maken in overleg een banner(set) voor je. Display banners worden vaak in meerdere formaten gemaakt, zodat ze optimaal worden weergegeven op verschillende apparaten.

2. Uploaden materiaal

In MijnNDC, onze materiaalportal, upload je je display banner(s) of los materiaal (tekst, logo, beelden e.d.) waarmee onze vormgevers de bannerset opmaken. Na oplevering van de banner(set) en akkoord van jou, wordt deze geplaatst.

3. Resultaten monitoren

Gedurende de campagne houden we continu de resultaten in de gaten en bieden we diverse mogelijkheden aan om jouw doelstellingen te verwezenlijken. Denk aan: A/B testen, targeting mogelijkheden, retargeting en adverteren op externe sites.

Formaten

Bekijk hier alle mogelijke formaten.

Word je liever teruggebeld door één van onze media-adviseurs? Laat dan hieronder je gegevens achter en ze nemen z.s.m. contact met je op.


Adverteren via display bannering?

Neem dan contact op met onze online specialisten.
088-800 4823