De belangrijkste redenen om mee te doen aan TT Teammanager
- De onderlinge ‘strijd’ met vrienden, familie of collega’s
- Voegt extra spanning toe aan de MotoGP
- Ontspanning
- Interesse voor de MotoGP en spelletjes
- De site is responsive en kan zowel op de laptop als mobiel gespeeld worden
- Punten en standen worden snel en accuraat berekend
De teammanagers stellen met een fictief budget een team samen dat bestaat uit: een motor, een chassis en twee coureurs. Afhankelijk van de resultaten in de echte Grand Prix’, krijgt een team punten. De dynamische transfermarkt binnen de game, die voor iedere Grand Prix is geopend, is mede verantwoordelijk voor de spanning gedurende het seizoen.
Om de betrokkenheid van de deelnemers verder te vergroten, biedt de game de mogelijkheid een onderlinge competitie op te starten door het aanmaken van een subleague. Hierin kan men samen met vrienden/collega’s in een eigen klassement strijden.
TT-Teammanager kent een vrij duidelijke doelgroep. Het wordt vooral gespeeld door mannen (80%) tussen de 20 en 54 jaar met een middelbare tot hogere opleiding die zich bevinden in de hogere sociale klassen. Gemiddeld heeft 80% van de deelnemers geen abonnement op de dagbladen van NDC mediagroep. Dit betekent dat er sprake is van een additioneel bereik.
Aantal deelnemers: 1.170
E-mailnieuwsbrief: 1.150
Maandelijks bereik
Gebruikers: 3.875 | Sessies: 14.410 | Paginaweergaven: 62.385
Apparaat gebruik sessies
Mobiel – 65%
PC – 23%
Tablet – 12%
Sponsor worden van TT Teammanager?
Voor TT Teammanager is een sponsorpakket beschikbaar voor een prijzensponsor. Hierbij wordt de sponsor geacht om een passend prijzenpakket beschikbaar te stellen. In ruil hiervoor wordt in alle communicatie-uitingen het logo van de prijzensponsor meegenomen. Daarbij wordt de prijzensponsor meegenomen in de special prijzenpagina op de website van het spel. Denk hierbij aan clickable logo en clickable afbeeldingen van de prijzen.
Meer informatie?
Neem gerust contact op met het Team van TT Teammanager:
E: ttteammanager@ndcmediagroep.nl